Zeist zonder zwerfafval (maar met pannenkoeken!) op zaterdag 25 maart 2017

Zeist Zonder Zwerfafval, pak het op!

Om onze wijk zwerfvuil-vrij te maken doet Stichting Groen Valckenbosch op zaterdag 25 maart 2017 mee aan de Landelijke Opschoondag. U als wijkbewoner bent van harte welkom om een handje te helpen om onze wijk zwerfvuil-vrij te maken, want een veilige wijk begint met een schone wijk!

Verzamelen is om 14:30 uur bij de Kate (de keet dus) van de Dieptetuin.

In samenwerking met de organisatie van de Nationale Pannenkoekdag wordt ter afsluiting van deze schoonmaakdag rond 16:00 uur bij de Kate van de Dieptetuin pannenkoeken aan onze zwerfvuilhelden & liefhebbers geserveerd (live cooking).

Om deze middag mogelijk te maken zijn we nog op zoek naar enkele enthousiaste vrijwilligers die ons op de dag zelf vanaf 14:30 uur willen helpen met het zwerfvuil-vrij maken van onze wijk & we zoeken ook nog enkele pannenkoekenbakkers.

Aanmelden kan viastgroenvalckenbosch@gmail.com

Wij zijn al druk bezig met de voorbereiding. Doet U ook mee? Meldt U dan nu aan!

Onze actie staat ook landelijk aangekondigd: https://www.supportervanschoon.nl/acties-in-de-buurt/actie?id=36436